Retur/Bytte
1.) Send mail på info@dysvikclothing.no og beskriv hva du ønsker. Det ligger vedlagt returetikett som du bare klistrer på. Vi legger av ønsket vare.
2.) Lever deretter pakken på ditt nærmeste postkontor eller post i butikk. Varen/varene skal returneres ubrukt i originalemballasje.
3.) Når vi mottar returen sender vi ønsket størrelse/farge, uten ekstra fraktkostnader for deg.
Angrerett / Returnere vare
Vil du bruke angreretten din og returnere varen/varene ?
Dette MÅ gjøres innen 14 dager etter du har mottatt varen/varene.
Bruk returetikett som ligger vedlagt i sendingen og fyll ut angrerettskjema. Leverer pakken der du hentet den (eller på ditt nærmeste hente-/innleveringssted).
OBS! Returfrakten utgjør 99,- og blir trukket fra ditt tilgodehavende ved tilbakebetaling. Er din retur en reklamasjon blir du selvsagt ikke trukket for returfrakten tilbake til oss.
Når vi har behandlet returen sørger Klarna for oppdatert faktura eller oppdatert tilbakebetaling. Dersom du har valgt faktura og ikke betalt den, vil varen slettes fra fakturaen. Har du betalt med kort vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen skjer innen 7-14 virkedager etter at vi har gitt beskjed til klarna om refundering. Du kan logge deg inn på klarna.no for å få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon
Reklamasjon
Om du mottar en defekt eller feilsendt vare betaler vi selvsagt returkostnaden. Send oss en mail med ordrenr, beskrivelse og bilde av defekt vare/varer. Vi sender da en reuturetikett til din mail som du printer ut og limer på pakken, leveres deretter til nærmeste postkontor eller post i butikk. Du kan velge om du vil ha noe annet i nettbutikken eller pengene tilbake.
For uavhentede sendinger blir du belastet et gebyr på kr 199,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken.