Retur/Bytte

ANGRERETT / RETURNERE VARE: 

 

Vil du bruke angreretten din og returnere varen/varene ? 

Dette MÅ gjøres innen 14 dager etter du har mottatt varen/varene. Om vi mottar returen senere sendes varen/varene tilbake til kunde eller trekkes det et gebyr på 199,- for sen retur. 

Fyll ut angrerettskjema som ligger vedlagt. Leverer pakken der du hentet den (eller på ditt nærmeste hente/innleveringssted) 

Vår returadresse er :  

DYSVIK CLOTHING AS 

HEGGLANDSDALSVEGEN 358 B 

5211 OS 

Når vi har behandlet returen sørger Klarna for oppdatert faktura eller oppdatert tilbakebetaling via Vipps/Klarna, alt etter hva du har betalt med. Dersom du har valgt faktura og ikke betalt den, vil varen slettes fra fakturaen. 

Tilbakebetalingen skjer innen 7-14 virkedager etter at vi har gitt beskjed til klarna om refundering. Du kan logge deg inn på klarna.no for å få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon. 

 

BYTTE VARE/VARER 

Ønsker du å bytte ? Legg inn ny bestilling i nettbutikken og send tilbake varen/varene du ønsker å bytte. Du kan bruke sendeposen som varen kom i. Se vår returadresse litt lenger oppe. Trenger du hjelp til noe?  

Send oss en mail på info@dysvikclothing.no 

 

Reklamasjon

Om du mottar en defekt eller feilsendt vare betaler vi selvsagt returkostnaden. Send oss en mail med ordrenr, beskrivelse og bilde av defekt vare/varer. Vi sender da en reuturetikett til din mail som du printer ut og limer på pakken, leveres deretter til nærmeste postkontor eller post i butikk. Du kan velge om du vil ha noe annet i nettbutikken eller pengene tilbake. 

 

Uavhentede pakker

For uavhentede sendinger blir du belastet et gebyr på kr 199,-  for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken.